tirsdag den 13. juli 2010

Ikea-kup - et indlæg med billeder...

Ja, altså det er ikke fordi computeren virker igen, men selvom jeg ikke kan indsætte mine egne billeder med denne computer, så kan jeg jo godt låne billeder fra andre hjemmesider, fx Ikeas ;-)
Der var vi nemlig i går eftermiddags. Jeg var i rigtig dårlig humør. Det var lige efter at vi havde hentet computeren og opdaget at den ikke kunne tændes, men der er nu noget over Ikea, som letter lidt på humøret ;-)
Vi var primært afsted for at købe storebrorgave til Silas, nemlig et bord og to stole til værelset, men der selvfølgelig røg der også lidt ekstra i vognen.
Stol til store dreng:

Og bord:
Silas trængte til et ekstra dynebetræk. Han har kun to og det er ikke nok i denne varme, når knægten insistere på at sove med både dyne (i fodenden) og løst dynebetræk. Dynebetrækket er voksenstørrelse, så det skal lige syes lidt ind, men jeg kunne slet ikke står for stoffet...

Derudover blev det til en rangle til spiren (den grønne frø på billedet), et sæt med en traktor og en ladvogn i filt til Silas og en uro til badeværelset. Uroen synes jeg selv var lidt af et kup. Den kostede den utrolige pris af 15 kr og den er rigtig sød. Generelt havde de nogle varer som var ekstremt billige, tror måske at der er nyt katalog på og vej og at der en del varer som udgår af deres sortiment. Jeg kan i hvert fald heller ikke finde uroen på deres hjemmeside ;-)

Det eneste jeg købte som ikke var børnerelateret var 4 opbevaringskrukker til køkkenet, 2 store og 2 små. De var også rørende billige - 9 kr stykket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...