mandag den 26. juli 2010

Grydelapper, samt rangle og bold til spiren

Det kan godt være at jeg ikke kan finde ud af at farve en sofa, men jeg er gået i gang med at lære at hækle og det går noget bedre, hvis jeg selv skal sige det :-D
Mit allerførste projekt var grydelapper. Meget enkelt og vi mangler dem faktisk altid, da jeg er ekspert i at brænde dem af på kogepladen.
De er hæklet efter denne opskrift og i to tråde havblik.

Næste projekt en rangle og en bold til spiren. Efter denne opskrift og i muskat soft købt på udsalg hos tanterne.

Forresten er det dette tæppe som har inspireret mig til at lære at hækle. Det er så flot og jeg drømmer om at sidde på fin ny sofa (der altså ikke er orange og gerne kun har én farve...) med tæppet over mig, mens jeg ammer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...