mandag den 22. november 2010

Kanelsnegle #3

Før jeg fødte startede jeg jo projekt "find den perfekte opskrift på kanelsnegle". De første to opskrifter jeg afprøvede var Camilla Plums og Mette Blomsterbergs. Efter en tur i fryseren we Camilla Plum helt klart favoritten af de to. Mette Blomsterbergs var kedelige og tørre, selv efter at være blevet lunet i ovnen, mens Camilla Plums var som nybagte. Nu har jeg afprøvet en opskrift fra Sweet Paul. Det er en lidt mere utraditionel opskrift hvor der skal marcipan og mandler i fyldet, men lækre det blev de. Jeg synes måske ikke helt at de smagte som kanelsnegle skal smage - altså lækker kage, men ikke kanelsnegle. Hvis det giver mening ;-D Den perfekte opskrift mangler jeg altså stadig, men jeg giver ikke op...

2 kommentarer:

  1. Nu har jeg jo altid været af den opfattelse, at alt bliver bedre med marcipan, så jeg er sikker på, at de kun kan være fantastiske:)

    SvarSlet
  2. Det var de virkelig også og dejen var faktisk også rigtig lækker og meget nem at arbejde med. Det tog ingen tid at rulle den ud og smøre fyldet på...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...