mandag den 29. november 2010

Så er der chai te

Efter et mislykkedes forsøg på chai te for en uges tid siden, var jeg hjemme hos mine forældre i weekenden, hvor jeg lånte min mors morter :-D Det gik noget bedre og resultatet er intet mindre end fantastisk. Det smager så skønt, så skønt. Jeg brugte den dobbelte mængde krydderier, som der også foreslås i opskriften, da jeg ikke villle have det alt for sødt.

Jeg lånte samtidig denne mælkeskummer som mine forældre havde stående i kælderen.

Jeg havde ikke de store forhåbninger til den, men den er super effektiv og giver meget lækkert skum ;-)

Det færdige resultat :o)

2 kommentarer:

  1. Det ligner i hvert fald noget man kunne få lov til at betale mindst 40 kr. for på en café:)
    Hvis ikke du har drukket det hele, kan jeg måske få lov til at smage en smule søndag.

    SvarSlet
  2. Du må meget gerne få en kop :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...