mandag den 8. november 2010

Forkølede tanker på en regnvejrsdag

Jeg er blevet forkølet og jeg hader det. Det gør ondt i hovedet, mine bihuler spænder, næsen løber, samt den er rød og gør ondt. Ynk, ynk, ynk. Jeg ved det, men det faktisk når jeg selv er syg at synes det er aller hårdest at være mor. Når jeg selv har lyst til at bare at ligge under min dyne er det altså bare hårdt at have en velcrobaby. Ella vil ikke sove for selv. Hun er efterhånden 3 mdr, så jeg ville rigtig gerne hvis hun bare gad at sove min. en lur om dagen for sig selv, men altså hun vågner stort set hver gang jeg lægger hende fra mig. Normalt generer det mig ikke det store, men lige i dag ville det altså være rart at kunne tage en lille lur. Heldigvis er hun dog stadig så lille så hun altid synes det er skønt at være sammen med mig. For Silas er tiden hvor mor og far altid er supermor og superfar vist ved at være slut. I går aftes var han lidt sur/pylret, så jeg spurgte ham om jeg skulle synge hans sang for ham. Sangen er en jeg selv har skrevet over melodien til "Jeg er så glad for min cykel" og første linie er: "Jeg er så glad for min Silas". Tidligere elskede han når jeg sang den, men i går sagde han nej og da jeg spurgte hvorfor sagde han: "Larmer". For jer læsere som ikke kender mig i "den virkelige verden" kan jeg oplyse at jeg ikke kan synge. Som i slet ikke. Det lyder ganske forfærdeligt, men det har aldrig før generet Silas. Nu synes han så at det larmer når jeg synger. Manden var flad af grin. Personligt er min stolthed lidt såret, men heldigvis er han stadig en putte-fis som elsker at kramme :-D

3 kommentarer:

  1. Børn ved bare ikke hvad der er godt hva'?:)
    Det varer ikke længe før han vil høre hits for kids i stedet for sin moders sprøde stemme. Og selvom det lyder utroligt tror jeg faktisk at det er værre...
    Det er nu I må sørge for at han får en ordentlig musiksmag. Mest for jeres egen skyld. Har næsten dårlig samvittighed over for mor og Leffe når jeg tænker over hvor meget og hvor højt jeg har hørt Aqua, Hanson og så videre i mine tidlige teenageår:) Og jeg ved ikke om du har været meget bedre...

    SvarSlet
  2. Haha hvor er han kær - også selvom jeg godt kan følge din såret stolthed ;)

    Håber da snart hende Ella-fisen lærer at putte selv. Tror jeg var blevet sindssyg! Så hatten af for din tålmodighed og tolerance.

    Og så rigtig god bedring!

    SvarSlet
  3. God bedring fra mig også - og så må han jo ha' lidt Mozart

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...