tirsdag den 16. november 2010

Tunika til mig selv

Advarsel!!! Hvis man er stor fan af den danske jantelov skal man springe dette indlæg over!

Jeg er blevet færdig med det første større syprojekt siden jeg fødte Ella. Faktisk gik jeg i gang med at klippe lige efter hun blev født, men altså tøsen sover jo stort set kun hos mig, så jeg blev først færdig i går.
Modellen er onion 2021 med nogle mindre modifikationer ;-D Stoffet er noget jeg købte for noget tid siden hos S&S på tilbud.
Den startede med at se sådan her ud:



Men ærmerne var jeg ikke helt tilfreds med. De var lidt for meget - lidt for "konet".

Jeg overvejede at lave dem til 3/4 lange ærmer med wienerlæg, men besluttede til sidst at "less is more" og klippede dem af :-D Og jeg er meget tilfreds!

De færdige resultat - lettere krøllet og med babygylp ;-)

3 kommentarer:

  1. Den er vel nok sød den busserønne (hvordan staver man egentlig det?) og af et meget smukt stykke stof

    SvarSlet
  2. Nææhhh... Hvor er den fin! Jeg ved nu bare ikke om jeg næsten synes at det var lidt synd med ærmerne. Men det er lidt svært at se hvordan de egentlig så ud. Og det vigtigste er selfølgelig heller ikke min mening:)
    Og til Mor: Jeg tror bare vi lader være med at bruge det ord nu til dags... Vi kalder det bare en tunika. Det kan vi unge mennesker nemlig stave til:)

    SvarSlet
  3. Det er da helt tosset at jeg ikke har fået tilføjet dig til min blogroll før - nu er du - og det er absolut ikke sidste gang jeg besøger. Her er skønt.
    - Katharina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...