lørdag den 26. juni 2010

Stadig uden computer, men nu med barsel

Ja, de dårlige nyheder er at den elskede mac stadig er ved doktoren. Den skal have nye RAM :( Håber virkelig at den kommer tilbage i næste uge, ellers tror jeg snart at jeg går ud af mit gode skind. Indtil videre vil bloggen dog nok fortsætte med at være lidt død... Jeg har masser idéer til blogindlæg, men det er bare slet ikke det samme når jeg ikke kan indsætte billeder...
Den gode nyhed er at jeg nu har barsel. Dvs. god tid til at være kreativ og bygge rede... Mit helt store projekt er at jeg skal have gjort Silas' værelse hyggeligt og storebror klart inden den lille kommer. Jeg har sagt ja til at være med til Frk TURKIS's drengemåned og havde tænkt at mit bidrag nok primært ville blive om værelset, men vi må se - det hele afhænger af at jeg får min computer igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...