onsdag den 2. juni 2010

Koks i køkkenet

Det er mit ynglingsprogram for tiden. Generelt elsker jeg at se madlavningsprogrammer, det er godt nok sjældent at jeg afprøver nogen af opskrifterne, men som inspiration er de fantastiske. Dette program er meget anderledes, men hylende morsomt. Det er så tårerne triller ned af mine kinder. Det bliver sendt på DR2, hvornår ved jeg faktisk ikke. Jeg henter det som podcast og ser det når jeg har lyst. Konceptet er meget enkelt, man tager to personer der tydeligvis ikke kan lave mad og sætter dem til at lave mad fra bunden. Og her menes bogstavelig talt mad fra BUNDEN. Se et afsnit eller to, de varer kun ca. 10 min stykket og det kan jo være at du også lige pludselig sidder med tårerne trillende ned af kinderne på en ganske almindelig, lidt kedelig, onsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...