onsdag den 30. juni 2010

mmmmm koldskål

Jeg har det rimelig svært med morgenmad for tiden. En af glæderne ved at være højgravid er åbentbart at kaste sin morgenmad op en gang i mellem... Så de fleste morgenen spiser jeg en lille symbolsk portion ved morgenbordet. I dag lavede jeg koldskål med havrefras til formiddagsmad og mmm hvor var det godt. Dejligt læskende og kølende.
Opskriften er dejlig simpel. Halv kærnemælk, halv tykmælk smagt til med sukker, vanillesukker (eller hvis man vil flotte sig vanillestang) og citron.

Jeg er forresten næsten færdig med Silas's badekåbe. Jeg mangler bare lige at lægge den op, men jeg skal lige have prøvet den på Silas inden jeg gør det. Applikationen endte med at blive en fisk, synes det er passende til en badekåbe ;-) Billeder følger når den jeg har fået gjort den endeligt færdig og når computeren er kommet tilbage fra doktoren...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...