fredag den 21. maj 2010

Sommerbukser og solbriller


Så blev jeg færdig med to par sommerbukser til Silas. Et par knæbukser i denim, med æbleapplikation på bagpå. Æblerne sidder lidt højt, men det har jeg sendt en pytmand efter ;-)


Derudover et par stumpebukser i mælkedrengestrib. Disse er helt enkle og uden detaljer, men jeg er endt med at være vældig tilfreds med resultatet.

Nu håber jeg bare at de passer. Glæder mig til at prøve dem på knægten i morgen tidlig.

Jeg havde jo snakket om også at sy en ekstra bøllehat til Silas, men da han nægter at have den har i forvejen på har jeg droppet det projekt. I stedet har vi i dag indkøbt solbriller. Dem er han helt vild med. Faktisk vil han gerne have dem på hele tiden og det er meget vigtigt at far også har sine på. Her ses mine to mænd sammen, mens de læser en bog med Bamse og Kylling. Silas har lige været i bad og er egentlig på vej i seng, men der var lige tid til en enkelt bog.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...