fredag den 28. maj 2010

At koncentrere sig om at læse når man hellere vil bygge rede


Jeg må indrømme at selvom der stadig er lidt over 10 uger til jeg har termin begynder mit redebygningsinstinkt at sætte ind. Jeg har meget svært ved at koncentrere mig om at læse, selvom den næste eksamen er ved at være alarmerende tæt på. Jeg har indtil flere lister på min computer med krea, sy og diverse andre projekter jeg gerne vil nå inden den lille ny kommer til verden. Nu er dette blad også lige kommet ind af brevsprækken og det gør det ikke lige frem nemmere at koncentrere sig. Heldigvis er der kun to eksamener tilbage så er det barsel og ih hvor jeg glæder mig til at komme i gang med mine lister.

Derudover har jeg gjort en del tanker om hvad jeg vil bruge denne blog til. Jeg er ny i blogland og ved faktisk ikke lige nu om der rent faktisk er nogen udover den nærmeste familie som læser med. Men jeg har fulgt med i de sidste dages debat og tragiske hændelser, så indtil videre kommer der ikke flere private billeder, af hverken mig, manden eller lille-manden. Det vil blive en blog med masser af snak, tanker og krea-ting. Måske ombestemmer jeg mig, måske opretter jeg en ekstra blog som er lukket for alle andre end familie og venner eller måske finder jeg en helt tredje løsning. Det vil tiden vise. Indtil videre føler jeg at det er nødt til at være sådan. Desværre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...