onsdag den 13. oktober 2010

Yndlings blog...

Jeg læser med på efterhånden rigtig mange blogs, men der er én som jeg altid glæder mig lidt ekstra over. Den har de flotteste billeder, de smukkeste beskrivelser af dagligdagen og jeg bliver altid gør mig lidt gladere at læse den. Ærlig talt, det rocker-hårdt at være småbørnsmor, fx sidder jeg lige nu i sofaen med sovende Ella - vældig hyggeligt, men jeg har hverken fået morgenmad eller været i bad. Hun vågnede fik tøj på, var derefter træt igen og for tiden nægter hun at sove andre steder end i en varm favn, så nu sidder jeg her og lugter ærlig talt ikke særlig godt og jeg er monster sulten... Men tilbage til bloggen, for den minder mig nemlig altid om hvor fantastisk det også er at være småbørnsmor, når jeg nogen gange har glemt det og at ting som vasketøj og rengøring i virkeligheden ikke er så vigtigt som man går og tror, men det vigtige er tiden med ens børn. Og til sidste men ikke mindst, link: http://www.kellehampton.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...