mandag den 4. april 2011

Jeg er her stadig...

Der har været lidt stille herinde på det sidste. Jeg har simpelthen haft travlt - sygdom, studie og diverse andet har slugt min tid nådesløst. En lille smule krea er det dog blevet til - Ella har fået nye bukser og begge mine dejlige unger har fået forårshuer. Det er dog kun bukserne der er blevet fotograferet. Så I må nøjes indtil videre ;)
Det var meningen at det bare skulle være et par hurtige posebukser uden dikkedarer, men selvfølgelig drillede de og endte med at tage uforholdsmæssig lang tid... Nå, men resultatet er ganske udemærket og de bliver hvor de skal, mens den knap-så-lille tøs forsøger at kravle.

Det er nu lidt svært at kravle, men hey der var min fod!

Og nu må jeg vist hellere vende tilbage til føromtalte opgave, vi blogges ved!

6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, de bukser! Kender godt det med, at det kan drille - og pludselig er tiden fløjet! Men når resultatet er godt, glemmer man det ofte!

    Held og lykke med opgaven!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  2. Mange tak. Det var elastikken som drillede, som ofte før må jeg hellere nævne. Den eneste grund til at syer bukser med elastik er faktisk at alternativet er lynlås og det har potentiale til at drille endnu mere ;)

    SvarSlet
  3. Bukserne er søde - og man kan se at Ella arbejder på at komme frem

    SvarSlet
  4. Jeg fik jo lige luret rundt på din blog, og fik øje på disse fine bukser. Må jeg spørge hvor mønstret er fra?

    SvarSlet
  5. Selvfølgelig må du spørge! Mønstret er fra Elsebeth Gynthers bog fra 80'erne. Dvs. ikke bogen fra 70'erne, men den en anden. Mønstret er dog noget modificeret, jeg har brugt det rigtig mange gange efterhånden og hver gang laver jeg en lille smule om ;)

    SvarSlet
  6. Tak skal du have! Er det den der hedder "nyt tøj til børn 0-4 år"?? Jeg har nemlig kigget lidt på det buksemønster nemlig :) Skal det modificeres lidt inden man går i gang?

    Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...