onsdag den 27. april 2011

Bøllehatte

En af glæderne ved barn nr. 2 er at man har en masse tøj og diverse andre sager fra barn nr. 1, så man slipper for hele tiden at købe nyt. Således da jeg manglede en sommerhat til Ella fandt jeg en blandt Silas' aflagte tøj. Jeg synes dog at den helt hvide hat var lidt for kedelig til min lille tøs ;) Så 15 min ved symaskine og en smule velourbånd fra gemmerne og nu ser den sådan her ud:



Silas har selvfølgelig også en bøllehat. Den er hjemmesyet efter et gratis ottobre-mønster. Den er syet sidste år, men han kan heldigvis passe den i år også ;)



Forresten har jeg flere krea-ting liggende som er færdige, men som mangler at blive fotograferet, bl.a. en nederdel til mig selv, en lille barselgave og en ekstra bøllehat til Silas. Derudover har jeg heller ikke glemt jeg på et tidspunkt lovede at dele mit mønster på savlesmækker, men jeg er bare ikke helt tilfreds med mønsteret endnu og da Ella ikke savler for tiden har jeg ikke lige fået taget mig sammen til at gøre det færdig ;) Men det skal nok komme - skal bare lige have syet lidt sommerbukser til Silas, skrive en opgave og diverse andre ting ;)

2 kommentarer:

  1. Tænk hvad et fint silkebånd kan gøre ved en simpel solhat. Hvor er hun fin og ved at være en "stor" pige :-)

    SvarSlet
  2. Tak, jeg var faktisk selv lidt overrasket over hvor vellykket det blev ;-) Og hun er blevet noget så stor lige pludselig, kan slet ikke forstå at det snart er 9 mdr siden jeg fødte hende. Det føles som var det i går :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...