torsdag den 27. januar 2011

Min første award!

Mama-T har sendt denne lille blog-leg til mig. Reglerne er:

1. Tak og link til den person der har tildelt dig den.

2. Del 8 ting om dig selv.

3. Give den videre til 8 bloggere, som jeg for nylig har opdaget.

4. Kontakte de bloggere og fortælle dem om deres priser.

1. Mange tak Tina! Det er første gang jeg har modtaget en award og jeg blev rigtig glad :-D

2. Puha, hele 8 ting....

Jeg er meget klodset, som i rigtig meget klodset. Det at gå fra punkt a til b, især med noget i hænderne kan være en seriøs udfordring.

Jeg elsker te og drikker mange kopper hver dag, men jeg drikker aldrig den sidste slat i koppen. Hvorfor ved jeg ikke rigtig? Men det gør jeg altså ikke.

Jeg er rigtig god til at være studerende og synes det er super skræmmende at der kun er ca 1 år til jeg er færdig.

Jeg elsker at bage.

Jeg elsker mine to børn over alt på jorden, men vil ikke have flere.

Jeg elsker cola.

Jeg kan IKKE synge.

Jeg kunne godt tænke mig en opvaskemaskine!

3.
De fleste af dem jeg gerne vil sende den videre til har allerede fået den, men der er lige et par stykker som jeg gerne vil præmiere :-D




2 kommentarer:

  1. Tusind tak Lis - jeg har faktisk lige fået den, men ikke nået at få lagt den på bloggen. Og altså - jeg ville jo have givet den til dig :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak Lis, jeg har lige skrevet lidt på min blog om awarden.
    God weekend,
    Gitte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...