mandag den 3. januar 2011

Forsinket godt nytår!

Jeg har ikke været så meget på bloggen de sidste par dage. Jeg har nydt min familie og forsøgt at suge den sidste hygge ud af juleferien. Det har været en dejlig ferie, hvor vi har fået set stort set hele familien og spist rigtig meget god mad (tror jeg venter med at stille mig op på vægten til en gang i februar...), men det har været lige rigeligt hektisk. Næste år tror jeg vi vil forsøge at planlægge det lidt anderledes, så vi ikke har helt så mange arrangementer i rap. Det var lidt for meget, ikke blot for børnene, men så sandelig også for deres forældre ;-) Nytårsaften var super - god mad, gode venner og børn som sov. Kan man monstro ønske sig mere?
Nu er det hverdag igen og som bloggens titel måske antyder elsker jeg hverdagen. Jeg er vanemenneske og trives rigtig godt i dagligdagens trummerum.
I dag skal gå med oprydning og rengøring. Den sidste weekend blev brugt på total afslapning, så nu sejler lejligheden totalt - som i kæmpe opvask, legetøj alle vegne, et sofabord totalt dækket af glas, tegninger og bøger, samt et gulv som virkelig trænger til at blive vasket. Men hey hvis ikke jeg når det i dag, når jeg det nok i morgen :-D
Forresten har jeg flere krea-ting på vej, mangler bare at tage billeder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...