mandag den 20. december 2010

Pause Poul...

...tror jeg Andrea ville have sagt hvis hun var i mine sko. Ella sover utroligt dårligt om natten for tiden. Det er ikke fordi hun vågner for at spise, næh nej hun vågner for at snakke. Hun pludrer simpelthen døgnet rundt for tiden (eller sådan føles det i hvert fald). Det er jo egentlig meget sødt, men jeg vil gerne indrømme at min stolthed og begejstring kan være på et meget lille sted kl. 1.30 om natten ;-)
Derudover mangler jeg stadig lige lidt julegaver og andre juleforberedelser. December er gået helt vildt hurtigt i år. Jeg kan slet ikke forstå at det allerede er juleaften på fredag. Derfor er der også lidt stille her på bloggen for tiden. Jeg har lidt forskellige krea-projekter liggende som jeg går og arbejder på og når de er færdig skal jeg selvfølgelig nok vise dem frem, lige meget om de er vellykkede eller ej ;-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...